Trött uppdatering

Hua, så otroligt seg är jag idag...
Tess har varit ett rejält matvrak idag, till middag slukade hon en burk makaronigryta och sedan åt hos massor av våran kyckling, en riktig höjdare tydligen för hon ville bara ha mer hela tiden. Sedan fyllde hon på med ca 200 ml välling strax efter, nu sover hon som en liten prinsessa och borde förhoppningsvis göra det tills imorgon bitti..

Imorgon blir det mobilshopping till Jimmy och eventuellt en sväng till mina föräldrar för att hämta det de handlade åt oss i Ullared idag. Jag missade ju en hel del när vi var där, hade för kul på barn och leksaksavdelningarna.

Nu slötittar vi på Wild Hogs, har sett den innan men den är ganska härlig så det blir vårat lördagsmys...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: vart använder ni eran?:)

2010-10-10 @ 11:02:08
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Love Oliwers mamma <3

Hej!



Jaha jo men är det inte rätt vanligt att vilja ha det man inte har typ. Dem som har lockligt hår vill ha rakt hår och tvärtom. Jag vet inte men jag har alltid velat ha bröst och nu ska jag få det :)

Du ska se hur jag ser ut nu, jag fyller knappt ut min A kupa.



Kram Love

2010-10-10 @ 11:45:58
Blogg/hemsida: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0