Trist i bloggvärlden

Det verkar som att många av de bloggar jag följt lägger ner nu, jag förstår dem verkligen för det är inte mycket tid man har med småbarn men ändå, jag gillar att ha min blogg att komma tillbaks till då och då trots att responsen är ganska dålig stundtals.
Det blir väl till att ge sig på jakt efter nya bloggar att följa sedan, synd bara att jag är så kräsen...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Tja, man kan ju verkligen förstå dem som du säger... ibland tar det dagar mellan ens egna uppdateringar :P

Min blogg kommer dock finnas kvar, har ju haft den i 2 år nu så vore trist att sluta vid det här laget ;)

Kram

2010-10-30 @ 18:51:06
Blogg/hemsida: http://trasslet.se
Skrivet av: Em - Mamma till Malva.

Håller med om att det verkar vara ovanligt många som lägger ner just nu. Jag själv slutade i princip helt att blogga i somras, men har nu börjat komma igång igen. Tror det är så för många, att man ibland behöver en paus för att få samla lite inspiration etc :)

2010-11-20 @ 10:40:28
Blogg/hemsida: http://mammaochbullen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0