Lat och planering inför barnfritt

Nu börjar det bli kväll här hemma igen. Bärjade med att jobba men fick ganska snart ringa till arbetsledaren och säga att hon nog fick försöka hitta någon annan som kunde ta den andra halvan av området eftersom jag kände mig febrig, inte så bra att städa på ett äldreboende då kändes det som.
Sedan har jag sovit en stund mitt på dagen, ätit Marabou Vintervit och läst. Gud vad lat jag känner mig men det är helt underbart att bara koppla av ibland.

På fredag blir det en barnfri natt, gud så konstigt det kommer bli. Ska på bio med älsklingen och titta på The Other Guys, vi funderade på att se Saw 3D men när vi skulle boka biljetter var alla vettiga platser upptagna, fanns bara platser längst ut på kanterna kvar och det var jag inte så sugen på, så vi får skratta gott istället.
Innan dess blir det middag på restaurang, har nog aldrig ätit så fint typ, snacka om att inte vara bortskämd när man är totalt ovan vid att äta middag ute för över 100-lappen var. Annorlunda blir det i alla fall, mina föräldrar ska ha Tess hela kvällen och natten hemma hos sig, så vi har lägenheten helt för oss själva då. Blir spännande att se om jag vaknar vid 7 som vanligt trots att det inte finns någon Tess som kan väcka mig med sina grymtningar.

Ska hjälpa Jimmy med middagen nu, elelr rättare sagt med att hålla ordning på Tess så han kan fixa middagen. I helgen ska vi sätta spärrar på alla köksskåp och lådor så vi får lite lugnare igen..


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0