Jag ska skärpa mig

Jag måste be alla er som väntar på era bloggdesigner om ursäkt, först hade jag ju fel på datorn och sedan har jag jobbat och varit lat. Jag ska ta tag i det i veckan eftersom det verkar lugnt på jobbfronten just nu, jag lovar!
Hoppas bara jag har all info där den ska vara så jag hittar den direkt...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: Ja, men just nu fungerar inte bloggsvar.

2010-10-05 @ 11:02:07
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0