Shopping, smink och t-r-ö-t-t

Idag har jag julklappsshoppat, är helt slut nu och skulle lugnt kunna lägga mig och sova men jag är ensam hemma med Tess tills imorgon. Jaja, ska försöka brodera lite kanske, och se klart alla avsnitt av One Tree Hill som jag har liggandes.
Tänka sig, om 3 veckor blir jag 23, är jag den enda som fortfarande är sådär barnsligt förtjust i att fylla år och få paket?

Blev lite nytt smink också idag, min foundation var nästan slut och mascaran börjar bli gammal så det var dags för nytt på båda fronterna. Blev Isadoras mineralfoundation eftersom det var de som hade den bästa färgen till min hy och så tänkte jag prova Maybellinnes Falsies Black Drama-mascara, hoppas den är så bra som den verkar.
Ska väl försöka fixa lite här hemma medan Tess fortfarande sover, hon har varit igång sedan 10 i förmiddags utan en enda minut av ordentlig sömn, ibland undrar man hur hon orkar...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Madde

Hehe känner igen mig i det där med smink. Jag upptäcker alltid att allt tar slut samtidigt av någon underlig anledning ;)

2010-11-07 @ 21:38:47
Blogg/hemsida: http://www.saramadeleine.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0