Saffran och jobb

Här ska det bakas, kanske inte just idag men kanske under helgen? Köpte 2 paket saffran idag, ICA här har extrapris så 2 påsar för 35, förra året var det ju typ det 1 påse kostade...
Får se om jag kanske kommer in som vikarie på ett annat ställe också i kommunen, inte inom städet utan inom barnomsorgen, när de har riktig kris dvs. Det nämndes idag, jag har ingen erfarenhet men jag har ju en, snart, 1-åring så de tyckte tydligen att jag iaf har lite vana så jag kanske kan rycka in om det krisar sig...
Nu ska jag ringa chefen och sedan blir det till att fixa lunch


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Kul med eventuellt ytt jobb! Praktiserade ju på förskola förut och visst var det slitsamt men riktigt kul också... och nu har man ju verkligen mer erfarenhet som du säger, hehe :)

kram och lycka till med julbaket!

2010-11-24 @ 13:37:10
Blogg/hemsida: http://trasslet.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0