Kort

Varför ska det vara så otroligt trist väder?? Jag har i alla fall planer på att ta en långpromenad idag, jag behöver det verkligen av typ 1000 oraker.

Känner mig lagom mycket under isen för tillfället, orkar ingenting riktigt och vill mest bara sova. Ser fram emot lördag åtminstone, då blir det årets första julklappsshopping, hoppas vi hittar massor med bra grejer så jag slipper fundera allt för mycket över det sedan.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0