Iväg och jobba igen då

Ska snart iväg och jobba igen, har dubbla städområden för tillfället (till och med imorgon) så det ena måste göras ikväll för att jag ska hinna med båda. Det är visserligen ganska skönt att ta detta på kvällen, det är gott om tid och en ganska skön stämning. Istället för att komma dit när de öppnar och det kommer mer och mer människor så får jag komma när de börjar stänga och det blir färre och färre kvar. Ska iaf jobba resten av veckan (torsdag och fredag). Det blir till att köpa med pizza hem efteråt så slipepr vi fundera på middagen mer, bara till att äta när jag väl är färdig eftersom jag inte vet riktigt hur lång tid det tar så är det ju skönt att inte behöva försöka tajma...
Om vädret lugnat sig så blir det till att åka och handla imorgon, vi har ganska välfylld frys fortfarande men det är skönt att ha det avklarat, måste framför allt köpa blöjor och mat till Tess.

Längtar till i helgen, händer mycket bra då. Kanske ska försöka fixa min design här på bloggen också, lite julstämning vore väl inte helt fel?? Vi får se vad jag lyckas med men något ska det bli. Adventsljusstakarna ska fram och så har jag kommit fram till att det blir till att baka saffransmuffins med och utan vaniljkräm och pepparkaksmuffins. Vilka underbara juldofter det kommer bli!!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0