Fredag och History

Så var det äntligen fredag, då kanske man slipper gå upp strax efter 5 imorgonbitti...
Har suttit och slöglott på History på tvn, vid 14 ska jag se reprisen av gårdagens MysteryQuest, om Jack the Ripper. Jag är fruktansvärt intresserad av sådana program oftast, där de tar upp gamla fall och använder ny teknik för att kanske kunna komma vidare. Gillar även CSI, Cold Case och andra liknande tv-serier. Satt även och kollade på Diagnos Okänd på TV4Fakta förut, också riktigt bra och lite småläskigt.
Somnade vid 20 igår, är fruktansvärt trött på kvällarna, ingen höjdare men vad ska man göra liksom?



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Britta Bloggar

Åh jag gillar också CSI och såna serier! Criminal Minds är också bra!

2010-11-19 @ 23:04:49
Blogg/hemsida: http://brittabloggar.wordpress.com
Skrivet av: Love Oliwers mamma

Hej!



Jo jag hoppas det är vaxet, dem ska ta ut det på honom på måndag.

Då får vi se

kram Love

2010-11-20 @ 13:34:22
Blogg/hemsida: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0