Drar iväg på shoppingtur

Nu drar jag snart iväg med min mamma och jagar julklapp och födelsedagspresent till Tess. Det är inte långt kvar till jul för er som missat det, och strax efter är det ju dags för 1-årskalas för lilltjejen. Får se hur det blir med födelsedagspresent till mig också, är faktiskt mindre än 1 vecka tills jag blir ännu äldre ju.
Är det bara ajg somär sådär barnsligt förtjust i att fylla år fortfarande? Även om födelsedagen ibland inte innebär minsta skillnad från annars (jodå, det händer att jag inte får något alls på födelsedagen utan får det ett par dagar efter) så är det något speciellt med det liksom, och ändå så blir man ju bara äldre. Kanske beror på att jag fyller så pass sent på året att alla mina kompisar hunnit bli 1 år äldre (på papret) än mig...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Stina

Jag är också barnsligt förtjust i födelsedagen! Älskar att önska mig saker :-)



KRAM Stina

2010-11-22 @ 18:53:26
Blogg/hemsida: http://fladdor.se
Skrivet av: Love Oliwers mamma

Hej!



nej men precis, det är inte en ovanlig operation.

Jag vet några släktingar som har opererat in rör i öronen.



kram Love

2010-11-22 @ 19:18:19
Blogg/hemsida: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Skrivet av: Love Oliwers mamma

Hej!



Jahaa okej.

Jo men precis. Vissa vill förminska och vissa vill förstora.

Så himla olika.

Det finns ett forum plastikoperationforum.se där du hittar fler som också vill förminska osv

Kram Love

2010-11-22 @ 19:23:33
Blogg/hemsida: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0