23 och advent

Då var det kväll igen då, och man var ett år äldre... Har ju redan fått mina "presenter", men jag fick ändå en blomma från älsklingen, jag som låg och tänkte på det senast igår, att jag inte fått någon blomma av honom på EVIGHETER!!!
Snart ska jag börja fixa maten, jag får visst göra det själv idag om jag ska få det jag vill ha men det kan jag väl stå ut med. Funderar på att bara förbereda så att vi kan äta när Tess somnat för natten sedan.

Det har snöat hela dagen här, i morse vräkte det verkligen ner, nu har det lugnat sig lite. Blir ju mysigt med massa snö på backen imorgon när vi ska upp till "Julstämningen" här, massa marknadsstånd, lotterier, glögg, pepparkakor osv. Ska bli så fruktansvärt mysigt att bara få insupa stämningen som blir så här innan jul. Våra adventsstjärnor och adventsljusstakar är på plats iaf, stjärnan i vårat fönster är tänd och snögubben hos Tess, alla de andra får vänta till imorgon. Ska försöka fota lite också, bara för att försöka öka stämningen lite här.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Grattis! Vad bra att du fick blommor, det var du värd.:)

2010-11-27 @ 19:09:29
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: bra gissning!

2010-11-27 @ 20:41:23
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Carolina - har tjuvstartat årets julkalender!

GRATTIS!

2010-11-27 @ 21:22:18
Blogg/hemsida: http://carolina1979.se
Skrivet av: Miiqa

Grattis till 23, fina du!

2010-11-28 @ 08:24:45

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0