Värmebölja

Dagen började med ösregn och jag trodde det skulle bli en ganska kylig promenad, men ack så jag bedrog mig. 23 grader när vi gick hemifrån och 27 när vi kom hem ca 1 timme senare... Gick i bara linnet och svettades som en tok, men det var ganska skönt det med, men man är ju så ovan

Nu har min keyboard flyttat, ringde två stycken olika ida och den ena lade ett redigt skambud, den andra verkade betydligt trevligare och bjöd 1500, vilket jag från början tänkt kunde vara ok. Så den flyttade ca 3 minuter efter att de hade ringt, nu är jag i full gång med att kika på blocket efter en vagn som jag vill ha till Tess, men har inte hittat rätt ännu.

Nu ska jag iväg och köpa lite schampoo och lösgodis, härlig kombination va?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0