Tatueringsfunderingar

Jag har planer på att tatuera in Tess namn och födesledata någonstans, men jag vet bara inte vart eftersom jag gärna vill kunna tatuera in kommande barn namn och födelsedata på samma ställe. Hade funderingar på om det skulle göras som någon blomma elelr liknande, eller något träd där Tess namn och födesledata är en gren eller ett blomblad. Har en annan tatuering uttänkt till nacken och jag vill inte ha en tatuering i svanken, så vart satan ska man göra av den här? Axeln känns som att det är för nära den som jag ska ha i nacken... Tips mottages gladeligen :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Jag vill också tatuera mig! Måste bara komma på motiv och, som du säger, plats först. Är ju inte ett beslut man tar varje dag liksom...

2010-05-18 @ 18:03:58
Blogg/hemsida: http://trasslet.se
Skrivet av: Moa

Det beror ju på var på nacken du ska sätta tatueringen.. Jag har en liten axeln och skulle vilja sätta en mellan skulderbladen.. Tror inte att det blir för nära varandra om du har en på axeln och en i nacken...



allt beror ju på hur hur du är klädd, har håret osv. =) Det är ju inte ofta man ser dom samtidigt. =)



Kram

2010-05-18 @ 20:57:13
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Miiqa

Det är knepigt att placera tatueringar.. Nere vid vristen?



Har suttit och läst igenom alla inläggen om Tess, blir så grymt bebissjuk! Ni har verkligen en underbart härlig liten tjej :D

2010-05-19 @ 06:50:26
Blogg/hemsida: http://mariiqa.blogg.se/
Skrivet av: Sofia

När det handlar om barns namn och födelsedata tycker jag att armen eller benet är det bästa. Insidan av underarmen, i liten, diskret stil, vänd så att du kan se det när du vill. Sedan fyller man på fler på samma ställe vartefter.

Vill man dölja det mer fungerar vristen också. Där kan man göra det större. Kanske, som du skrev, i en blomma. En blomma med tomma blomblad där namn kan fyllas på i den takt man vill. Det räcker också med ett namn om det inte blir flera. Det är snyggt så ändå. Svart. Kanske någon svag färg om man så vill.

2010-05-21 @ 10:55:28

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0