Skriva presentlista

Nu ska jag sätta mig och skriva upp en lista på vad som Tess fick från vem igår, när minnet fortfarande är hyffsat fräscht.
Igår gick vi och lade oss vid 21.30 allihop, helt slut kände vi oss både jag och Jimmy, men Tess var ganska pigg och vaken hela kvällen också.
Finns redan nu några bilder på Malins blogg


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Malin

Bränner ner bilderna när ja kommer hem så bara ja får adressen så skickar jag iväg de imorn :)

2010-05-03 @ 13:40:51
Blogg/hemsida: http://obstinataragata.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0