Morgoninlägg

Godmorgon på er, här hemma är jag den enda som är vaken vilket känns lite skumt... Känns ungefär som om det vore helg igen vilket det ju inte är riktigt ännu.
Tess ligger och sover på mage i sin säng med ena foten mot en av spjälorna i sängen, lilla knabollen.

Men jag ska kanske ta och fixa en rejäl flaska med mat åt henne (numera äter hon 235 ml till frukost och lika mycket till kvällsmat, 200 ml till lunch och eftermiddagsmålet då hon även får puré/gröt, mitt lilla matvrak, bara hoppas det hjälper att få igång hennes viktökning igen).

Ha en härlig tisdag med er, här är det gråmulet som attans..


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Amanda

Det kan vara ganska skönt att få vakna till lite i lugn och ro också ibland. ;)

Den lyxen får jag aldrig. Våran lilla sol vaknar alltid som en klocka mellan 4-5 på morgonen. Mitt i natten tycker jag. :P

2010-05-11 @ 08:09:36
Blogg/hemsida: http://creyla.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa

Åh, vilken liten sötnos hon är! Bra att hon äter ordentligt också :D



Och ja, man kan verkligen fastna i sims :D

2010-05-11 @ 09:34:52
Blogg/hemsida: http://mariiqa.blogg.se/
Skrivet av: Hannapanna

Är det okej att jag länkar dig i min blogg?

2010-05-11 @ 11:52:33
Blogg/hemsida: http://hannasmobilblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0