Hockeyfantasten

Någon kanske minns att jag skrev om att Tess var väldigt högljudd när hockey-slutspelet gick på tv och att jag skulle lägga upp en video på det... Nu har jag äntligen lyckats ladda upp den :)
Den är mörk men man ser henne och framför allt så hörs hon...

 

Kommer ett, kanske två videoklipp till under dagen, men nu ska jag gå och byta en bajsblöja på fröken



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jaså är det? vad äre för tok med sånt då?



Det lät som en bra idé du, hoppas du lyckas :D Jag ska nog köpa mig en stegräknare, vet du vart man kan köra dom?

2010-05-10 @ 12:07:12
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sV: jaså? Jag kör just nu med choklad och den tycker jag är helt okej :) men det kanske ändras ;) okej :D

2010-05-10 @ 12:19:30
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Haha, vad sööt! kul att du kan ladda upp videos nu!



Hm, jag har faktiskt tänkt försöka leta upp nån ung-mammagrupp typ, men verkar inte finnas såå många här i innerstan, haha.

Och ja, min sambo är en riktig gamling nu haha, fast hans barnslighet kompenserar ju saken ;)

2010-05-10 @ 14:25:25
Blogg/hemsida: http://trasslet.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0