God morgon och dagens planer

Jaha, 1,5 h har man varit uppe nu, men inte en enda nattrunda för nappen eller liknande. Min fina tjej börjar bli stor verkar det som. Nu har hon precis ätit sin frukost och är på väg att somna igen, själv ligger jag i soffan och kikar på Vh1, världens absolut bästa musikkanal. Älskar verkligen deras blandning av stilar och tidsepoker, precis så som jag alltid gillat min musik.

Idag har jag tänkt åka in till stan och Babyproffsen, ska kika på en hoppgunga och gåstol till Tess, får se vad man kommer hem med, om något. Hoppgungan är högsta prioritet dock, tror verkligen att Tess skulle gilla att få sitta/stå och skutta.
Ska nog försöka få tummen ur och lägga upp annons på min gamla bäddsoffa, soffbord och tvbänk också. Borde kunna bli av med det med, och kanske även fågelburen och mitt första akvarium. Dessutom har vi en helt oanvänd fritös ståendes i ett köksskåp, vi har inte ens plockat upp den ur kartongen (Jimmy fick den i födelsedagspresent för två år sedan av sin pappa, jätteanvändbar om man lagar mycket friterad mat (amerikanskt eller asiatiskt) men det är inte riktigt våran grej). Tycker att man borde kunna få något för det med...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Åh, vad skönt att det går så smidigt med nattvanorna! Och du kan säkert sälja de där sakerna för en fin slant :)



sv: Jag tror att man måste läsa dikten flera gånger för att förstå, första gången jag läste förstod jag ingenting. I mina ögon handlar det om att alla levande ting är värdefulla, hur små och obetydliga de än är i betraktarens ögon.

2010-05-16 @ 08:22:46
Blogg/hemsida: http://mariiqa.blogg.se/
Skrivet av: Cali*

Bäddsoffa? Vad är det för en månne?

Är potentiellt på jakt efter en nämligen...

2010-05-16 @ 11:39:43
Blogg/hemsida: http://fredd-wermland.blogspot.com
Skrivet av: Soffi

Jätte fin blogg!

Hoppas du får en bra söndag!

2010-05-16 @ 12:04:41
Blogg/hemsida: http://soffilia.blogg.se/
Skrivet av: Cali*

Sv:

Ahh låter ju alltid intressant. Kostar pengar hur mycket? :P

Skicka gärna en bild. Du har ju mailen och msn. Så får jag klura lite :)

2010-05-16 @ 19:27:33
Blogg/hemsida: http://fredd-wermland.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0