Bibblan, here we come

Nu ska jag klä på mig lite mer och sedan väcka Tess och gå ner till bibblan. En bok som jag vill låna (1 veckas-lån) skulle komma in igen igår så jag ska dit och försöka roffa åt mig den innan någon annan gör det. Dessutom har jag en annan som måste tillbaks idag, och en jag hade reserverat kom in igår.
Sedan är det bara till att vänta på och hoppas att de lyckas få hem några av de andra böckerna jag vill läsa

Det är snuskigt kallt ute (jämfört med hur det var i förra veckan) så det blir väl långbyxor och jacka idag istället för capribyxor och linne


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0