Babyproffsen-shopping

Nu har jag och Tess varit på Babyproffsen och köpt hoppgunga och gå-stol. Under 700 kr gick det på så jag är riktigt nöjd.
Hoppgungan har redan testats av fröken och fått MVG, hon log hela tiden och skuttade som en dåre. Ska ta och fixa så hon får testa gå-stolen också sedan.

Hon har för övrigt börjat förflytta sig på egen hand idag, huvudsakligen bakåt men jag tror att hon snart kommer börja krypa, hon vet vad hon vill iaf.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Emma

Gåstol avstannar utvecklingen min slängde jag för Eddie kunde inget tills lut när vi använde den

2010-05-16 @ 17:47:39
Blogg/hemsida: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Skrivet av: Madde

Det därmed gåstol kan man tvista om resten av livet! Man kan inte säga vad som är rätt eller fel. Jag har aldrig använt gåstol till Eddie. Men så gick han åxå utmed möblerna när han var 7 månader. Sen ska ju barnen inte sitta alltför länge i gåstolen men om den är rolig så varför inte? Om barnet har kul i sin gåstol så är det väl ett plus i kanten?! Alla barn är olika.Vissa barn älskar gåstolen och andra hatar den

2010-05-16 @ 18:52:59
Blogg/hemsida: http://eddiesmamma08.blogspt.com
Skrivet av: Sara - mamma till Wilda

Är oxå sugen på en gåstol, men hört så mycket negativt. Så nu vet jag inte

2010-05-16 @ 20:44:13
Blogg/hemsida: http://saratilling.devote.se
Skrivet av: Isabel

Så mysigt! Då kan man ju lätt säga att man blir glad åt inköpen :) Det var faktiskt rätt billigt för både hoppgunga och gåstol.

2010-05-17 @ 12:01:05
Blogg/hemsida: http://aizah.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0