Är det tänder på g?

Det känns som den enda förklaringen jag har på Tess skumma beteende idag.

Normal dag:

8: Vakna
8.30: frukost i form av ersättning
9.30: sova
10.30: vakna
11: lunch bestående av puré, fruktpuré och lite ersättning
12.30: sova
13.30: vakna
15: eftermiddagsmål i form av gröt och fruktpuré
17: sova
18: vakna
19: kvällsmat bestående av ersättning
21: sova för natten

Idag har allt varit upp och ner:

6.30: vakna
7: frukost
8: sova
10.30: vakna
11: mamma försöker ge lunch = misslyckas
12: mamma lyckas lura i fröken lunchen, dock ingen ersättning
13: sova
14: vakna
14.30: ersättning
15.30: gröt
16: sova
16.30: vakna
18.30: kvällsmat, inte ens hälften av normalt
19.45: somnar för natten

Allt är upp och ner, hon brukar vara som en klocka och aldrig den som tackar nej till mat men kvällsmaten skippade hon nästintill helt. När vi försökte ge henne så blev hon vansinnig. Måste vara täder på g känns det som, eller är det så här det ska vara nu?
Känns som att hon kommer vakna mitt i natten elelr fruktansvärt tidigt imorgon också när hon somnade så tidigt


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Douglas blev helt vansinnig vid två mål igår. Jag fattade inte vad som var fel, tills jag igår kväll när han sov insåg att han var för trött för att äta... Båda gångerna så lät jag honom sova en liten stund för att sen stryka honom lätt på kinden och ge honom flaskan.. Vips så hade han ätit allt halvt sovande. =)

2010-05-25 @ 10:06:39
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0