Allmänt babbel och länklista

Just nu spelar jag Sims 3 här hemma och Tess somnade om efter att ha ätit dagens omgång med potatis- och broccolipuré.
Jag ska försöka ge mig ut på långpromenad sedan och så ska jag försöka fortsätta med min nya design som varit på g i över en månads tid nu, det går segt men det går framåt.
Jag ska ändra om en del och framför allt fixa en ordentlig länklista, så vill ni bli länkade så kan ni ju säga till så kikar jag in hos er, jag lovar inget men fastnar jag för er blogg så kommer jag garanterat länka.

Skapade en Facebook-grupp igårkväll där jag försöker samla alla som vill att vi ska få oss ett eget IKEA-varuhus i närheten och vilket gensvar jag har fått! Drygt 12 timmar gammal grupp och drygt 250 medlemmar hittills, dessutom en vänlig kommentar från en som sa att h*n ska se vad h*n kan göra åt saken... :) Me like


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0