Utmaningen: Vecka 1

Så, andra dagen avklarad snart och hittills funkar det kanonbra, visst blir man sugen på massa gott påskgodis men förhoppningsvis kan jag ju komma i mina gamla jeans, kanske "krympa ur" dem också...

Tänkte köra en uppdatering varje fredag under den här perioden med vikt och hur det står till med godissuget, om någon får lust att skoja och snacka skit om min vikt (anonymt eller ej) så varsågod, alla de kommentarerna kommer tas bort och ip-adresserna kommer spärras... Jag tar inte åt mig, jag är van...



Vecka 1

Vikt: 108 kg
Godissug: Inget ännu... Loka med smultronsmak är dock en ovärderlig livlina när jag blir småsugen på något


Förhoppningsvis håller suget sig borta i fortsättningen och vågen pekar neråt rejält... Ska även försöka röra mer på mig än normalt...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: bea

Om sötsuget nu skulle sätta igång så köp kromtabletter ! Det ska dämpa känslan :) lycka till i övrigt :)

2010-03-26 @ 21:30:18
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

va skönt att du inte känner nog sug efter godis.

2010-03-27 @ 08:33:34
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Strongt att du orkar med detta så snart efter förlossningen.

Jag har precis fått sluta med mjölkprodukter och det är skitsvårt. Går rint och tänker på saker med mjölk i hela tiden, som jag är sugen på.

Ett tips om du blir sötsugen; drick te!

2010-03-27 @ 10:26:46
Skrivet av: Hannapanna

Vad duktig du är, själv hade jag aldrig haft nog med självdisciplin att klara av en sån sak. Keep on working! :) o glöm inte att vara stolt över dig själv! :)

2010-03-27 @ 17:36:30
Blogg/hemsida: http://hannasmobilblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0