Utmaning...

Denise har startat en utmaning, jag är en av de som hakat på men ack så tufft det kommer bli!
Utmaningen går ut på att man inte ska äta godis, chips o.dyl fr.o.m torsdag tills 1 maj. Läsk är förbjudet, likaså O'Boy och massor av annat sött och gott.
Kommer bli en utmaning att låta bli alla underbara dragéägg nu till påsk, och påskmusten... Men jag behöver verkligen detta, och att vi är ett rejält gäng gör det hela lite lättare. Jag SKA klara det. Förhoppningsvis tappar jag en väldans massa kilo på kuppen.

Ska, på begynnelsedagen, göra en liten uppdatering om vikt osv. Och sedan kommer det säkert bli en hel del svordomar i helgen över hur mycket jag saknar min läsk och mina chips typ. Men gurk- och morotsstavar funkar utmärkt som snask, gärna med lite dippsås till. Och vill jag lyxa till det lite får jag köpa hem en flaska Loka med Smultron-smak, för det måste väl vara tillåtet???



Glöm inte att rösta på mig som veckans blogg här


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

Sv:

Precis, men det är absolut inte så att jag ångrar mig.

Känner samtidigt att jag bara vill att förlossningen ska komma igång :) Så jag får min bebis någongång!

2010-03-24 @ 16:59:18
Blogg/hemsida: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0