Trött

Gud så seg jag känner mig, jag tror ärligt talat att jag skulle somna nu om jag gick och lade mig, men om jag gör det så måste jag ju ställa väckning så jag kan väcka Tess vid 23-snåret, byta blöja på henne och ge henne kvällens sista flaska med mat... Snacka om att jag inte vet hur jag ska göra.
Ska nog ta och fixa lite med en sak först, och kanske ta en dusch också...

Det går så snabbt nu, för ungefär en vecka sedan ville hon inte ligga på mage och träna nacken alls. Och när hon höll upp huvudet så stånkade och stönade hon för att sedan börja gallskrika för att det var jobbigt. Nu ligger hon där och flinar med huvudet ordentligt lyft och jag har börjat lägga henne så hon har armarna lite lätt under sig och hon stödjer faktiskt lite på dem nu... Snart kanske det börjar bli mer avancerade konster från henne, vem vet?
Igår passade jag på att väga henne igen när vi var på familjecentralen, och nu väger lillan 5485, över 200 g + sedan förra veckan alltså. Känns ju skönt att hon ökat rejält igen, ska se hur det ser ut om ytterligare en vecka.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Det händer saker så snabbt i den där åldern. Det är jättekul att se alla framsteg.

2010-03-04 @ 20:28:58
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0