Nappchock

Tess försökte chocka sin mamma igår, och lyckades.

Hela dagen igår hade hon sin fina napp med hjärtan på, även när jag lade ner henne i hennes säng vid 17-tiden. En dryg timme senare hörde jag att hon fortfarande låg vaken så jag gick in och skulle plocka upp henne och får då syn på den rosa nappen (med en mus på) i hennes mun!
Hon har alla sina nappar i sängen så jag ska slippa leta mig blå om hon vaknar till på natten och letar efter sin napp. Jag frågade Jimmy om han hade varit inne hos henne men det hade han inte (trodde inte det heller). Med andra ord måste hon ha fått tag på den rosa nappen som brukar ligga bredvid hennes huvudkudde och fått in den i munnen när den andra ramlat ur, för den låg som vanligt under huvudet på henne... Min lilla tjej börjar bli stor, det märker man extra mycket när hon kan stoppa in nappen i munnen på sig själv.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Isabel

Aaw, så mysigt! Tiden går verkligen fort, hur gammal är hon nu? :)

2010-03-20 @ 08:07:05
Blogg/hemsida: http://aizah.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0