Men då...

Perfekt timing, nu har jag gått och fått svinont i halsen, lagom tills det att Tess börjat bli mindre snorig... Hoppas på att det går över tills imorgon, ibland kan det ju göra det.
Så nu ska jag fixa lite mat åt lilltjejen, väcka henne så hon får äta en sista runda idag och sedan ska jag krypa ner i min säng med min tidning med japanska korsord.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0