IKEA

Jag sitter och planerar vad som ska införskaffas vid nästa IKEA-runda. Kommer bli ett par bokhyllor (en till kontoret och en till Tess rum), dvd-pelare tillvardagsrummet (troligen) och tavellister till Tess rum. Sedan kommer det bli en del småplock som ramar, en lampa till Tess rum och kanske kanske får jag en efterlängtad byrå till hallen. Vi har ju en lång hall och utan någon möbel skulle den kännas fruktansvärt tom. Dessutom kan det vara bra att ha en byrå att förvara mössor, vantar, halsdukar, badkläder o.dyl i, sådant som inte används året runt, dessutom kan jag använda byrån till att ha en vas med fräscha blommor i (min dröm är att ständigt kunna ha en bukett fräscha blommor ståendes i hallen).
Det kommer alltså bli till att hyra/låna släpkärra när det är dags, och det SKA bli av i början av april annars kommer jag snart få ett nervöst sammanbrott för att vi inte har fått ordning ännu. Jag vill ju få ordning i hennes rum så att hon kan flytta in dit relativt snart (hon sover ju hela nätterna och det känns som att vi stör henne mer än vi "lugnar" henne på natten, men någon månad till får hon sova i vårat rum så att det inte bara är en fas detta med att sova hela nätterna igenom.) Och kontoret vill vi också få ordning på, helst vill jag ha allt ordnat innan dopet, så att vi faktiskt kan ha besök här utan att skämmas över röran.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Carolina [fotograf]

Din röst är räknad :)



♥ Celluliter, galenskaper, foton och Melodifestival i blogg, och du vill inte missa de haha. Hoppas du får en fin lördag! ♥ ♥ ♥

2010-03-13 @ 13:13:40
Blogg/hemsida: http://caroflina.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0