Grattis på 3 månadersdagen min prinsessa

Min älskade lilla prinsessa, den vackraste lilla tjejen i världen blir 3 månader idag. För 3 månader sedan låg jag i förlossningssalen och bara njöt av att allt var över, att bara få ligga och hålla i vårat lilla underverk ♥♥♥

Hon var det vackraste jag sett redan då, och för varje dag blir hon bara vackrare och vackrare


Från rödmosig alldeles nyfödd liten prinsessa

Till en riktig liten solstråle 3 månader senare

Idag har hon för första gången fått duscha tillsammans med mig, badbaljan är inte lång nog så hon tycker inte att det är mysigt att bada i den längre, men duscha var en höjdare.
Och ikväll inviger hon pyjamasen hon fick från Isabell, hennes fadder. Den är stl. 68 så jag har inte plockat fram den förens idag.

Tänk att man kan känna en sådan enorm kärlek till en annan person, Tess är verkligen en så otroligt stor del av mig att jag skulle känna mig halv utan henne. ♥♥♥


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Louise - Mamma till Wilde 30/12-09

Söt tös du har! :)



(din kommentar på min blogg försvann på nå konstigt vänster utan att jag kikat in på din blogg, men jag hittade dig till slut, haha) :P

2010-03-29 @ 18:10:45
Blogg/hemsida: http://louisevestin.blogspot.com/
Skrivet av: Isabel

Aaw, lilla sötnos :)

2010-03-30 @ 04:00:09
Blogg/hemsida: http://aizah.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0