God morgon

Så var det fredag då... Idag ska älsklingen in till skolan och skriva terminens näst sista tenta, vad jag och Tess ska hitta på vete katten. Jag måste nog gå till affären och köpa blöjor åt damen och försöka hitta på någon middag till ikväll, det lutar åt att det blir tacos men jag har inte bestämt mig ännu.

Jag måste verkligen ta tag i att börja träna, jag kan inte fortsätta se ut så här. Och jag vill absolut inte vara så här överviktig när det är dags för nästa graviditet. Får försöka köra en träningsrunda sedan (Zumba dvd)... Minst 10 kg ska jag gå ner innan juni, helst 15-20


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0