God morgon på er alla

Tänkte meddela att Tess nu kommit in i en period där det är fruktansvärt svårt att avgöra om honn är glad elelr arg bara genom att lyssna på henne. Hon låter ungefär likadant oavsett med sina gurglande skrik... Just nu är hon glad så det räcker och blir över för oss alla, mat i magen, ren om rumpan, rena kläder och ligger i babygymmet och leker.
Själv sitter jag med ett glas apelsinjuice och njuter av att morgonsolen lyser in genom vardagsrumsfönstret, inser dock att jag måste sy klart gardinerna hit in och tvätta fönstren snarast möjligt.

Idag ska vi ut och gå, handla lite och bara njuta av våren.. Jag ska passa på att träna lite också och småplocka lite här hemma.
Vad ska ni hitta på idag?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Okej :) Får se ifall det stämmer sen då :D

2010-03-30 @ 08:59:29
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Usch ja, nackdelen med solsken... man upptäcker varje vår hur smutsigt och dammigt hemmet är, haha



Jag använder mig av förträngningsmekanismen, ska snart ut på promenad så man slipper se skiten ;)

2010-03-30 @ 12:12:35
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0