Dags för besiktning

Såja, gick ju riktigt fint igår, visserligen somnade fröken efter halva sin kvällsflaska men sedan sov hon fram till halv 6 i morse, åt och sedan somnade hon om igen. Nu ligger min solstråle och snackar och myser med sin pappa i våran säng.
Klockan 10 ska jag till barnmorskan för "mammabesiktning", inte det roligaste man kan göra men det ska bli skönt att ha det avklarat, sedan funderar jag på att ta en sväng med vagnen till "stormarknaden" här, den ligger lite utanför samhället så det blir en bit att gå, får se hur mycket jag fryser efter at ha gått upp till centrum.

Nej, nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning, hoppas ni alla får en fin dag, solen skiner här åtminstone


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Marie

Var gärna med i min bloggtävling och tävla om en bärsele för barn mellan 1-5 år :) Kram

2010-03-02 @ 10:31:49
Blogg/hemsida: http://lillmian.se
Skrivet av: Graviditetsbloggen

Hej. Nu ligger det till så här, efter ultraljudet som vi ska gå på imorgon, så är det dags för våran del att planera vad för slags vagn vi ska ha till vårt lilla mirakel, men vi har lite problem. Du kanske kan lösa det..?

2010-03-02 @ 12:34:52
Blogg/hemsida: http://pappatobbe.blogg.se/
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Lycka till!

2010-03-02 @ 13:05:33
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Linda

"mammabesiktningen" Vad innebär det?

ÄR det sån jag ska på idag, förra gången fick jag fylla i något pappre om depp.. idag ska vi gå igenom det, är det något sånt eller?

2010-03-04 @ 12:37:08
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0