Abstinens

Jag måste typ förbjuda mig själv från att titta på andras magbilder, eller mina egna. Jag får ju sådan nedrans abstinens när jag gör det, saknar verkligen magen nu. Det är underbart att ha Tess här hos oss men jag saknar att vara gravid. Första tiden tänkte man ju på det men inte på det sättet, då var man bara trött och kände sig väldigt nöjd, nu känner jag mig nöjd och lycklig men jag saknar det verkligen och längtar som attans tills det blir dags nästa gång. Jag kan komma på mig själv med att prata med magen och klappa på den, sedan inser jag att det inte finns någon där inne längre så det är liksom ingen idé.
Nej, jag ska gå ner 10-15 kg innan jag kan tillåta mig att bli gravid igen, så att magen verkligen syns och så jag kanske får chansen att verkligen se gravid ut, inte bara tjock...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

Hur mkt gick du sammalagt upp under graviditeten? Och hur mkt har du gått ner sen förlossningen?

2010-03-09 @ 22:13:31
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Haha skylla mig själv! Det är ju bara roligt :) Kul och se vilka som följer med mig varje dag :)

2010-03-09 @ 22:48:59
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Elly

2 kilo? under hela graviditeten? Men då har du väl gått ner i vikt först sen gått upp dem? jag menar, bebisen väger ju mer än 2kilo...

2010-03-10 @ 12:38:17
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0