Twin Peaks

Sitter och tittar på Twin Peaks på 9an just nu, första avsnittet... Jag har inte sett något avsnitt förr men nu ska jag nog kika på några och se om det är något sevärt.

Men helt ärligt, det kan inte finnas många seriekaraktärer som blivit så kända/berömda som Laura Palmer. Hur mycket syns hon i serien? Nada (mig veteligen), man ser foton och ett lik precis i början av första avsnittet that's it, imponerande dock


(bild lånad från Google)

Glöm inte att rösta på mig här är ni snälla


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0