Onsdagkväll

Det är kväll nu, om ni hade missat det. Om 40 minuter ska jag titta på säsongsavslutningen av Grey's Anatomy, som jag längtat (inte efter att det ska vara slut men efter avsnittet).
Jag och Tess har varit ute och promenerat lite nu ikväll, otroligt härligt väder och ett bra sätt att söva lilltjejen. Gick runt och drömde lite om framtiden, sökte ett par jobb (på ett och samma ställe) tidigare idag och hoppas verkligen på att få något av dem, så håll tummar och tår för mig.

Beställde tack-kort igår (bättre sent än aldrig) och trodde så klart att de skulle dröja några dagar, så döm om min förvåning när jag hämtade posten och de redan hade kommit! Mindre än 1 dygn tog det för dem att trycka och skicka korten. Riktigt bra priser också så Qpix får högsta betyg från mig.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0