Morgonens bestyr är avklarade

Så, nu har vi kommit igång för dagen... Jag började med att spraka upp Jimmy för att ta hand om Tess på morgonen, han vaknar typ aldrig av henne medans jag vaknar vid första pipet.
Sedan har vi varit uppe i centrum, Jimmy hos frisören och jag och Tess på arbetsförmedlingen. Lämnade in ett papper till dem så jag ska få mina pengar, någon gång i början av juli.

Ska försöka läsa lite mer i den boken jag håller på med nu och sedan blir det en tur till ICA.
Tänk så fort tiden går, det är midsommar på fredag, och om en vecka blir Tess 6 månader...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egomamma.se

Hej, såg att du vill vinna en inbjudan till bloggsvar. Jag har en tävling med samma pris. Öka chansen och häng på även i MIN tävling! Regler för tävlingen finns på min blogg.

Http://egomamma.se

2010-06-21 @ 15:26:10
Blogg/hemsida: http://egomamma.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0