Mitt liv är "räddat"

Tack ExtraFilm, nu slipper jag våndas över vilka bilder jag ska skicka in för framkallning utan kan skicka in hela drösen med bilder jag har liggandes.
ExtraFilm har nämligen ett erbjudande nu där man kan framkalla obegränsat antal bilder utan kostnad (förutom frakt startavgift och exp.avgift), fram till 16/6. Gyllene läge att passa på.

Så nu sitter jag och laddar upp massor av de bilder jag har på Tess, är ju en hel del trots att jag är usel på att komma ihåg att använda kameran. Visserligen kommer frakten kosta en del men inte mindre än om jag hade framkallat dem någon annan gång. Så är det bara fotoalbumen som saknas sedan alltså. :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sara - mamma till Wilda

Tack för tipset

2010-06-11 @ 08:19:36
Blogg/hemsida: http://saratilling.devote.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0