Matvrak

Vår lilla skruttistjej har gått från att nästan matvägra i förra veckan till att vräka i sig mat denna veckan. I morse testade jag att ge henne mer ersättning än vanligt och det sa slurp så var allt borta. Ca 270 ml gick ner då... Till lunch blev det biffstroganoff som försvann med en väldig fart och normala 235 ml ersättning på eftermiddagen. Till kvällsmat blev det 1 dl fruktgröt som vanligt, med väldigt god aptit. Men sedan hade hon svårt att komma till ro så jag tänkte att det var lika bra att testa vällingen vi fick igår (kring 22.30), 75 ml gick ner sedan var det tvärstopp och illvrål. Verkar som att hon kanske är som både mig och Jimmy, ingen av oss gillade välling när vi var små nämligen. Jimmy fixade 200 ml ersättning som gick ner med en väldans fart dock och sedan slocknade hon ganska snabbt. Så nu hoppas jag på hennes normala 10 timamrs sömn, så får vi sovmorgon till 9 ungefär imorgon


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0