Jobbig start

Gud vilken jobbig morgon jag fick... Egentligen började det väl med att jag blev extremt dålig i magen igår och sedan var det kört... Vaknade till i natt med en jobbig huvudvärk och kände mest för att gå och dö eller något, strax innan 6 segade jag mig upp för att stoppa i mig två Alvedon så att jag aknske skulle slippa känna för att kapa av huvudet. Kände mig verkligen extremt tung i hela kroppen och så drömde jag någon sinnessjukt jobbig dröm som gjorde det hela ännu värre.
Men nu har huvudvärken gett med sig, en tredjedel av värstigboken är utläst och Tess har precis vaknat till igen.

Snart ska vi duscha och börja göra oss fina för nationaldagsfirande, och efter det så ska vi hem till mina föräldrar och grilla är det tänkt.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0