Härliga sommardag

Just nu sitter jag inne och tittar på tennis, håller tummarna för att det blir final i år igen för Söderling, och att det blir Nadal som står för motståndet där, vilken häftig match det skulle bli!!
Tess ligger på golvet och leker, hon tittade också på tennisen en stund men bestämde sig för att det var roligare att leka med sina skallror för tillfället.

Jag sitter i bikiniöverdelen, gud så skönt. Men det är lite trist att magen ska se ut som den gör, jag måste verkligen komma igång ordentligt och bli av med alla nedrans extrakilo. Jag längtar efter nästa graviditet men jag vill inte vara lika fet som jag var när jag blev gravid med Tess. Och Tess har jättefina sommarkläder på sig, en riktig sommartjej är hon idag, som kalasat på köttgryta och lite sommarbär till efterrätt..


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Fredrik

Vem skulle inte behöva bli av med massa extrakilon... Suck... Men så himla träligt och träna och motionera ju...



På tal om det... Hur går det med godisutmaningen?

2010-06-04 @ 18:11:24
Blogg/hemsida: http://http:/fredd-wermland.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0