Dagen

Idag har varit en allmänt lat dag. Fick hem bilderna jag beställde i förra veckan och har bläddrat igenom dem. Bilderna från dopet sitter i albumet Tess fick i doppresent och så har jag satt in några bilder i en härlig ram som jag köpte för flera år sedan (5-i-1).
Imorgon kommer det in massa härliga pengar, får se om det händer något speciellt då eller om det bara blir en slapaprdag till. Blir troligen en sväng till Systemet iaf, vill köpa någon flaska rosévin till midsommar tror jag.

Var uppe på vårdcentralen och hämtade en flaska d-vitaminolja, glömde ju dem igår när vi var på BVC så jag fick krångla lite idag istället

Men nu ska jag krypa till sängs med min bok, bara några sidor kvar nu. Sedan ska jag sova, känner mig verkligen seg nu så det ska bli jävligt skönt.

God natt


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Slappardag är ju aldrig fel, har också slöat en del senste tiden. Är böckerna bra?

2010-06-24 @ 11:57:12
Blogg/hemsida: http://mariiqa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0