Bokmal

Jag är en bokmal, stundtals. Jag har nu, under en ganska lång tid, läst massor med böcker av Nora Roberts. Jag har till och med några på fjärrlån eftersom jag läst alla böckerna hon skrivit som finns på vårt bibliotek. Snart har jag dock läst ut alla de böcker som går att få tag på via biblioteken i närområdet, och jag kan inte få nog.
Nu har jag bara massor med Harlequin-romaner av henne kvar att leta rätt på och läsa, hon har ju trots allt skrivit (och fått utgivet) över 300 böcker. Är det någon som råkar ha någon att donera till mig?? ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0