3 år

Idag är det 3 år sedan jag träffade Jimmy för första gången och sedan vi blev ett par. Så ikväll, när Tess somnat, ska vi göra vår egen lilla tacobuffé och titta på film. Vilken det blir har vi inte bestämt ännu men jag är sugen på att se Old Dogs.
Tänk att det redan hunnit gå 3 år sedan jag stod där på tågstationen och väntade på honom, sedan vår första kram, första kyss, första promenad osv.

Jag älskar dig Jimmy, 3 år har inte ändrat på den saken. Även på mina värsta dagar älskar jag dig, även om det inte alltid verkar så...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

åh va mysigt! :)

2010-06-22 @ 17:27:59
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: Jo, men Leia fladdrar med både armar o ben när saxen kommer fram : ) hehe

2010-06-22 @ 19:45:46
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: 19åriga Fru Sofia - Nu även mamma

grattis då =) Tiden går bra fort.

2010-06-22 @ 22:41:43
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0