1 juni och sommaren är verkligen här

Det är varmt ute, väldigt varmt... Och jag börjar äntligen få lite färg på mig, lätt brunröda axlar och lite kontraster på bröstkorgen. Nu börjar det dock dra in lite mer moln över oss så solen är inte riktigt lika skarp.
Hoppas det är lika kanonväder imorgon, då ska jag ut och gå en sväng är tanken, funderar på att kika in i leksaksaffären och höra mig för om jobb, enda nackdelen med att jobba där borde ju vara att det ligger tvärs över gatan från stans bästa pizzeria, med andra ord är det farligt på lunchen ;)



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Visst börjar det äntligen kännas som sommar nu :)



Haha, min sambo fick "Suicide" på den där ord-grejen. Känns ju lite olycksbådande :P

2010-06-02 @ 21:22:18
Blogg/hemsida: http://trasslet.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0