Söndag

Jag har blivit riktigt dålig på att blogga, och kameran har jag nästan glömt hur den funkar.

Blev just en rejäl hårtuss fattigare eftersom Jimmy valde att hålla Tess precis bakom min rygg och sedan dra bort henne utan att ens tänka på att hon kunde ha grabbat tag i mitt hår (jag är van men oftast drar han inte riktigt så snabbt så jag hinner säga till innan håret är försvunnet från mitt huvud i alla fall)

Jag ska snart packa i ordning lite så ska vi åka och vara hundvakt över dagen åt mina föräldrar, hoppas vädret håller sig så att vi kan vara ute och busa, nu har vi fått tillräckligt med regn. Och imorgon ska jag jobba igen, fasar för den tidiga morgonen men det ska funka, det måste funka...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Liw

Aj aj, jag bara väntar på att Mait ska lyckas få bort en större tuss hår. Ujja!



Hur går det för er i värmen, sover och äter hon bra?

2010-07-18 @ 23:31:17
Blogg/hemsida: http://www.liwetochvardagen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0