Produktiv och lat förmiddag

Tess vaknade inte ordentligt och ville upp förens klockan var 8.45 så jag fick en skön sovmorgon. Sovmorgon lär jag inte få på torsdag dock då jag ska upp innan Tess vaknat för att, hör och häpna, åka och jobba.

Jag har en kompis och föredetta kollega som jobbar åt kommunen. Så jag fick numret till hennes arbetsledare och ringde upp. Snabba puckar och inget krångel så plötsligt ska jag dit på torsdag och träffa henne samt få testa på lite, 4 timmar till att börja med som en mjukstart. Sedan så får jag gå som timvikarie (om allt går som det ska).
Riktigt skönt, och okomplicerat, precis som man vill att det ska vara när man försöker få jobb.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: ååfasen, se om hon ändrar sig.

2010-07-12 @ 14:22:09
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: åh stackars.. här längtar vi efter lite mulet väder, det är ju en pärs att ha små i denna värme. :/

2010-07-12 @ 19:55:23
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Grattis till jobbet! Håller tummarna för att det kommer gå bra :)

2010-07-14 @ 22:11:37
Blogg/hemsida: http://trasslet.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0