Nervöst

Imorgon är det dags, imorgon ska jag gå upp innan Tess vaknar för att sminka mig, fixa håret, välja kläder och äta frukost flera timmar innan normalt.
Och det blir inget gos med Tess förens framåt lunch.
Gud so ovan man är vid att gå upp tidigt, och framför allt vid att jobba. Men samtidigt som jag är fruktansvärt nervös så ska det bli riktigt roligt, bara jag inte skämmer ut mig totalt.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Vad spännande. Lycka till, och hoppas det blir kul.:)

2010-07-14 @ 22:12:25
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam (ny bloggadress!)

Var är det du jobbat? Kram

2010-07-15 @ 21:03:25
Blogg/hemsida: http://liamochvi.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0