Längtar tills imorgon

Jag längtar tills imorgon, då ska jag få köpa mitt första par - nya - jeans på drygt 2 år. Mycket välbehövligt måste sägas.
Idag tvättas det för fullt här hemma, vi har massor som ska tvättas och vikas osv idag. Jag började redan igår men då strejkade den ena tvättmaskinen ett tag så det blev inte så mycket tvättat som det var tänkt.
Men nu är nästan hela lägenheten städad, ska dammsuga och torka golv sedan är det bara tvätt, packning och att försöka lägga undan massor av Tess urvuxna kläder som gäller.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: kidzmode

Härligt med nya jeans

2010-07-25 @ 19:45:25
Blogg/hemsida: http://kidzmode.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0