Klädsortering

Nu har vi varit hemma ett tag, blev en skogspromenad med Tess och hundarna, en film i soffan och ett par rundor kubb. Sedan var det dags att fika med mamma och pappa och sedan försöka stuva in det stora lasset med kläder och leksaker som de fått med sig från min syster.
Jag har spenderat ca 1,5 h med att sortera kläderna efter storlek, det blev en hel del, lite var redan urvuxet och en del kommer inte vara ivuxet på minst 1 år. Men gud vad fina en del av kläderna är. Jag ska tvätta och fota en del av det någon dag, och imorgon ska jag försöka lägga upp lite bilder på lite leksaker som vi fick också.
Tack så jättemycket C, jag hör av mig någon dag men Tess är väldans förtjust i kossan redan nu.

Nu ska jag göra mig redo för sängen, blir ungefär 5 h sömn innan det är dags att gå upp till jobbet


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: kul att du vill vara med o tävla! lycka till :)

2010-07-19 @ 13:55:18
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0