Hem och iväg igen

Just nu försöker jag slänga på andra omgången med smink för dagen, samtidigt som jag bloggar

Jag har varit hemma i ungefär en timme från jobbet och precis kommit ut ur duschen. Var så skönt att känna att man blev ren från all skit som man stöter på på toaletterna när man städar, för de är ju absolut det värsta. Men jag skulle gärna slå vad om att de offentliga toaletterna som jag kommer i kontakt med på jobbet generellt sätt är tusen gånger renare än våran här hemma, de städas ju trots allt ordentligt dagligen eller varannan dag och ehmma städar man kanske en gång i veckan.

Snart ska jag väcka Törnrosa (tror nog att hon skulle fått heta Aurora ändå, precis som Törnrosa) och ge henne lite mat, sedan ska vi till BVC för att mäta och väga henne. Hoppas hon har gått upp sedan senast, och vuxit på längden. Annars blir det ju två månader utan längdökning. Ska även höra mig för kring maten, när ska man trappa ner på ersättningen, hur många mål ska hon ha/dag osv osv.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elin, 17 år och mamma.

Jag har tyvärr bara sett dåliga sidor av dessa unga mödrar. Vilket jag tycker är fruktansvärt tråkigt, eftersom jag själv fajtas om att unga mammor är bra mammor.

2010-07-20 @ 17:57:54
Blogg/hemsida: http://elinzollet.blogg.se/
Skrivet av: Elin, 17 år och mamma.

Jasså! Men skicka mail till dem på videofy.me och fråga! :).

2010-07-21 @ 20:39:30
Blogg/hemsida: http://elinzollet.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

kunde inte kommentera senaste inlägget så jag gör det här. Vilken stor tjej hon blivit! Skönt att det går uppåt :)

2010-07-22 @ 08:47:46
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0