Bråka eller inte

Jag är nyfiken nu, behöver jag ringa och bråka med fk och af imorgon eller inte? Har jag inte fått mina pengar imorgon bitti så ringer jag så fort jag kan till fk för att kolla så att de har fått in min närvarorapport ordentligt, har de inte det ska jag bråka rejält med af för då är det andra gången som de slarvar bort min blankett och gör så att jag får vänta i ytterligare två veckor på mina pengar...

Jag ska se till att uppdatera bättre imorgon, just nu orkar jag inte med det riktigt så ni får nöja er med detta fruktansvärt tråkiga inlägg

God natt med er alla


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0